HOME ASSISTANCE

Trudnych i niespodziewanych sytuacji nie sposób uniknąć. Można się jednak zabezpieczyć przed ich konsekwencjami, bez względu na to czy będzie to awaria sprzętu AGD, nagłe zachorowanie członka rodziny czy też wybita szyba. W każdym z tych przypadków szybka i skuteczna pomoc specjalisty jest na wagę złota. Zapewnić ją może wykupienie dodatkowego ubezpieczenia Assistance. O jego skuteczności najlepiej świadczy fakt, że klienci, którzy choć raz skorzystali z pomocy Assistance, chętnie wznawiają ją na kolejny rok oraz polecają swoim znajomym.

Assistance to uzupełnienie ubezpieczenia majątkowego – domu lub mieszkania – może stanowić bezpłatny dodatek lub zostać dokupione w szerszym wariancie. Katalog świadczonych w ramach Assistance usług określony jest w ogólnych warunkach ubezpieczenia każdego z ubezpieczycieli.

Assistance – jak to działa?

Usługi Assistance polegają na zorganizowaniu pomocy specjalisty w nagłych przypadkach. Usługi wykonywane są na koszt ubezpieczyciela (w granicach sumy ubezpieczenia oraz limitów na jedno lub wszystkie zdarzenia), przez współpracujące z nim jednostki. Wystarczy po zaistnieniu zdarzenia po prostu skontaktować się z Centrum Alarmowym i zgłosić zapotrzebowanie na specjalistę (Ale uwaga! Należy to zrobić przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie).

Jak przy każdej polisie również przy Assistance istnieją wyłączenia – sytuacje, w których polisa nie obowiązuje. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszej agencji lub w OWU. Aby uniknąć nieporozumień i rozczarowania zachęcamy do zapoznania się z tymi zapisami. Zapisane są tam również wysokości limitów do których można korzystać z usług Assistance oraz terminy zgłoszeń.

Assistance – co można ubezpieczyć?

W zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego i wykupionego wariantu towarzystwo ubezpieczeniowe może zapewnić:

  • dozór, transport, składowanie mienia, zakwaterowanie w hotelu, zaliczkę na poczet odszkodowania itp. (w przypadku zniszczenia domu/mieszkanie w wyniku zdarzenia losowego uniemożliwiającego dalsze zamieszkiwanie),
  • pomoc interwencyjną specjalisty (ślusarza, hydraulika, elektryka, szklarza, stolarza) oraz naprawę sprzętu RTV/AGD/PC (polisa nie obejmuje kosztów części zamiennych użytych do naprawy),
  • wizytę lekarza, pielęgniarki, transport medyczny, dostarczenie leków, żywności, opiekę nad dzieckiem, osobą niesamodzielną, zwierzętami oraz opiekę pielęgniarską po hospitalizacji (w razie nagłego zachorowania, nieszczęśliwego wypadku lub hospitalizacji),
  • dostęp do różnego rodzaju infolinii (np. Twój Dom i Ogród, medycznej, prawnej) oraz usługi concierge.

Zanim wykupicie Państwo pakiet Assistance, sprawdźcie, czy nie jest on częścią posiadanego ubezpieczenia domu lub mieszkania. Wiele osób nie zdaje sobie bowiem sprawy z tego, że posiada takie ubezpieczenie i tym samym nie może z niego skorzystać w niespodziewanych sytuacjach. Nasi pracownicy chętnie pomogą znaleźć odpowiednie zapisy i odpowiedzą na pytania dotyczące Państwa polisy. Zapraszamy do skonsultowania się z nami.

Kontakt:

tel. 32 737-27-60,
e-mail: cuk@onet.pl

GALERIA